Tijdens uw reis

Vragen tijdens uw reis


Bent u op reis met Snowtravel en voldoet iets niet aan uw verwachtingen? Wat uw vraag of probleem ook is, wij staan klaar om het voor u op te lossen. Wacht niet tot u weer thuis bent. In geval van nood kunt u het gsm-nummer van de monitor raadplegen via Mijn Reis. De monitor staat voor u klaar om te helpen en geeft u de juiste informatie door. Voor praktische of algemene vragen kunt u uiteraard ook bij het monitorenteam terecht op locatie. 

De monitoren zijn aanwezig op uw vakantiebestemming en staan voor u klaar om te helpen. Let wel, de aanwezigheid van de monitoren kan per bestemming en reis variëren. Heeft u meer vragen over de begeleiding of beschikbaarheid van monitoren? Neem dan gerust contact met ons op via +32 (0)11 23 53 33.

Uw klacht niet naar tevredenheid opgelost?


Als de klacht niet of niet naar tevredenheid opgelost kan worden, neem dan rechtstreeks contact op met ons via +32 (0)11 23 53 33. Vanuit ons kantoor doen wij ons best om u verder te helpen met uw klacht of probleem. Houd er rekening mee dat wanneer u pas na terugkomst melding maakt, we op de bestemming helaas niets meer voor u kunnen betekenen.