U heeft de keuze tussen verschillende manieren om uw skireis te reserveren.
Online via de website : u kan stap voor stap de inschrijving vervolledigen. Na verzending ontvangt u van ons uw definitieve bevestiging. Opgelet: onze website geeft geen beschikbaarheid weer, indien uw gekozen reis volzet is of niet kan doorgaan, wordt u hiervan op de hoogte gesteld en zal een gepast alternatief op basis van uw wensen, voorgesteld worden.
Email : uw aanvraag tot boeking per e-mail wordt door ons bevestigd. Gelieve bij reservatie via e-mail ook de nodige gegevens (zie hieronder) door te geven zodat wij de volledige bestelbon kunnen opmaken. Indien uw gekozen reis volzet is of niet kan doorgaan, wordt u hiervan op de hoogte gesteld en zal een gepast alternatief op basis van uw wensen, voorgesteld worden. U kan dit versturen naar info@snowtravel.be.
Telefonisch : Om een telefonische reservatie vlot in te boeken hebben wij een aantal gegevens nodig (zie hieronder). Gelieve deze gegevens te verzamelen vooraleer u uw telefonische reservatie doorgeeft. Na een telefonische inschrijving ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging . U kan ons bereiken op het nummer 011/23 53 33.
Kantoor: U kan bij ons ook zelf terecht, we maken graag tijd voor u om de perfecte skireis te reserveren. We zijn geopend van maandag tot vrijdag van 9 tot 12u en van 13u tot 15u. Ons adres is Luikersteenweg 328 B bus 0.02 te 3500 Hasselt.
Wat hebben we nodig?
Persoonlijke gegevens van de verschillende reizigers = naam, geboortedatum, adres, gsm-nummer, emailadres. Er wordt steeds 1 bevestiging opgesteld per gedomicilieerd adres.
Uw gewenste reis (reiscode/data/hotel/bestemming)
Autocar of eigen vervoer
Extra ontbijt bij aankomst en avondeten bij vertrek indien dit niet is inbegrepen
Skipas: gewenst aantal dagen/startdag
Wenst u een verzekering ?
Uw gewenste opstapplaats indien u met de bus reist. (3 keuzes)
Uw gewenste kamerindeling
Indien er skilessen voorzien zijn: uw skiniveau indien u wenst deel te nemen aan de lessen
Betalingswijze (Per overschrijving of Creditcard)
Wat dient u verder te doen?
Na uw boeking mag u van ons de reisbevestiging en bestelbon ontvangen. Gelieve deze na te kijken of alle gegevens correct zijn. Wijzigingen aan uw dossier brengen kan kosteloos tot 7 dagen na ontvangst van de reisbevestiging.
Betaling van het voorschot dient binnen de 5 werkdagen na ontvangst van reisbevestiging te gebeuren. De bestelbon dient ondertekend terug bezorgd te zijn binnen de 7 dagen.
Het saldo dient 40 dagen voor afreis voldaan te zijn op onze rekening.
Ongeveer 21 dagen voor afreis ontvangt u van ons alle informatie omtrent vertrek en dag van aankomst.