Momenteel gesloten

Hoe boeken?


Hoe kan ik boeken?

U heeft de keuze tussen verschillende manieren om uw skireis te reserveren.
  • Online via de website : u kan stap voor stap de inschrijving vervolledigen. Na verzending ontvangt u van ons uw definitieve bevestiging. Opgelet: onze website geeft geen beschikbaarheid weer, indien uw gekozen reis volzet is of niet kan doorgaan, wordt u hiervan op de hoogte gesteld en zal een gepast alternatief op basis van uw wensen, voorgesteld worden.
  • Email : uw aanvraag tot boeking per e-mail wordt door ons bevestigd. Gelieve bij reservatie via e-mail ook de nodige gegevens (zie hieronder) door te geven zodat wij de volledige bestelbon kunnen opmaken. Indien uw gekozen reis volzet is of niet kan doorgaan, wordt u hiervan op de hoogte gesteld en zal een gepast alternatief op basis van uw wensen, voorgesteld worden. U kan dit versturen naar info@snowtravel.be.
  • Telefonisch : Om een telefonische reservatie vlot in te boeken hebben wij een aantal gegevens nodig (zie hieronder). Gelieve deze gegevens te verzamelen vooraleer u uw telefonische reservatie doorgeeft. Na een telefonische inschrijving ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging . U kan ons bereiken op het nummer 011/23 53 33.
  • Kantoor: U kan bij ons ook zelf terecht, we maken graag tijd voor u om de perfecte skireis te reserveren. We zijn geopend van maandag tot vrijdag van 9 tot 12u en van 13u30 tot 18u op zaterdag (tijdens winterseizoen) van 9 tot 12u. Ons adres is Luikersteenweg 328 B bus 0.02 te 3500 Hasselt.

Wat hebben we nodig?

  • Persoonlijke gegevens van de verschillende reizigers = naam, geboortedatum, adres, gsm nummer, emailadres. Er wordt steeds 1 bevestiging opgesteld per gedomicilieerd adres.
  • Uw gewenste reis (reiscode/data/hotel/bestemming)
  • Autocar of eigen vervoer
  • Extra ontbijt bij aankomst en avondeten bij vertrek indien dit niet is inbegrepen
  • Skipas : gewenst aantal dagen/startdag
  • Wenst u een verzekering ?
  • Uw gewenste opstapplaats indien u met de bus reist. (3 keuzes)
  • Uw gewenste kamerindeling
  • Indien er skilessen voorzien zijn : uw skiniveau indien u wenst deel te nemen aan de lessen
  • Betalingswijze (Per overschrijving of online elektronisch met Bancontact of Creditcard)

Wat dient u verder te doen?

  • Na uw boeking mag u van ons de reisbevestiging en bestelbon ontvangen. Gelieve deze na te kijken of alle gegevens correct zijn. Wijzigingen aan uw dossier brengen kan kosteloos tot 7 dagen na ontvangst van de reisbevestiging.
  • Betaling van het voorschot dient binnen de 5 werkdagen na ontvangst van reisbevestiging te gebeuren. De bestelbon dient ondertekend terug bezorgd te zijn binnen de 7 dagen.
  • Het saldo dient 40 dagen voor afreis voldaan te zijn op onze rekening.
  • Ongeveer 21 dagen voor afreis ontvangt u van ons alle informatie omtrent vertrek en dag van aankomst.